Cierpisz na dolegliwości, których lekarze nie są w stanie wyjaśnić? Masz za sobą wiele wizyt u różnych specjalistów? Zgłoś się na konsultację i sprawdź ich podłoże.

Określenie zaburzenia psychosomatyczne odnosi się do grupy dolegliwości, które mają swoje źródło w psychice człowieka i mogę dawać objawy charakterystyczne dla różnych chorób. Dolegliwości te mogą dotyczyć wszelkich części ciała, ale najczęściej dotykają one następujących obszarów:

• Układ wegetatywny (pokrzywka, alergie, astma  czy  atopowe zapalenie skóry),
  • Układ trawienny (choroba wrzodowa żołądka i dwunastnicy, bóle, wzdęcia, pieczenie, wymioty, nudności , czkawka, niestrawność, biegunki itp.),
  • Serce i układ krążenia („nerwica serca”, choroba niedokrwienna serca),
  •  Układ oddechowy (kaszel, hiperwentylacje, napady duszności),
  • Układ moczowy(np. częste oddawanie moczu),
  • Głowa (zespół skroniowo-żuchwowy, uporczywe bóle, migreny),
  • Układ płciowy (miesiączkowanie -bóle napięciowe lub inne zaburzenia sfery seksualnej),
  • Zaburzenia snu .

Dolegliwości te mogą utrzymywać się nawet kilka lat i być  źródłem dużego cierpienia (distresu). Dlatego jeżeli masz za  sobą długą i skomplikowaną historię kontaktów z placówkami opieki zdrowotnej, obejmującą wiele bezowocnych badań specjalistycznych lub operacji, przyjdź na spotkanie z psychologiem. Nasz specjalista pomoże Ci dotrzeć do przyczyny problemu i uwolnić od uporczywych objawów. Gwarantujemy wsparcie i zrozumienie, bez oceny i krytyki.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami  i umów na wizytę do specjalisty pod numerem 602 367 951 lub
po prostu zapisz się korzystając z  naszego Kalendarza - umów wizytę.